עיצוב לוגו בראשון לציון

לוגואים שעיצבנו

עיצוב לוגו בראשון לציון זה מה שאנחנו עושים. לעצב לוגו זה דבר הכי חשוב בתהליך יצירת מיתוג לעסק. בגלל זה לפני שמתחילים לבנות מותג, אתם חייבים להבין מה זה לוגו. מה זה לוגו טוב ואיך להבין את זה. קודם כל חשוב להבין שכל דבר יכול להיות לוגו. אבל אם אתם רוצים להיראות ייצוגי אתם חייבים להשקיע בזה.

כשלקוחות פונים אלי שאני אעצב להם לוגו בשביל החברה שלהם, הם חושבים שזה קל. הם רואים סמליל פשוט של "אפל" או "גוגל" וחושבים שאין בזה משהו מסובך לעשות. אבל במציאות תהליך של העיצוב הלוגו דורש גישה מאוד רצינית.

לוגו בעידן שלנו חייב להיות מינימליסטי, קליט, מסודר ובעל סטייל. הוא חייב להראות טוב בכל מקום שאתה משתמש בו. ולוגו טוב נראה טוב גם בשחור – לבן. רצוי לעשות אותו כחלק מהמיתוג. אני שואל את הלקוחות שלי כמה שאלות בשביל להבין מה הם רוצים לראות בסוף. אני שואל אותם "איזה מדוגמאות הם כן אוהבים ולמה?". גם כן שואל "איזה דוגמאות הם לא אוהבים ולמה?". "איזה צבעים הם מעדיפים?" ו"מי המתחרים שלהם?". אני גם רוצה לדעת את ההיסטוריה של החברה ולאן הם רוצים להגיע גלובלית. אני גם שואל מה הם רוצים לשדר. לפעמים אני אוהב את הראש של הלקוח ולפעמים אני לא מסכים. אז אני מסביר להם למה זה לא טוב. בסוף הלקוחות שלי נשארים מרוצים מהגישה המקצועית שלי.

הנפשת לוגו

הנפשת לוגו זה פתרון מהמם לעסק להתבלט בין המתחרים. להטמיע לוגו מונפש בפתיח או סגיר של הסרטון נראה הורס. אנחנו ב NUMBER ONE CREATIVE רגילים לתת ללקוחותינו בחבילת מיתוג הנפשת לוגו. בלוגו מונפש אפשר להשתמש גם בפוסטים בפייסבוק, גם כפתיח לסרטונים ביוטיוב. זה אחת הסיבות למה לקוחות מעדיפים לעבוד איתנו. 

לוגו מונפש של DECO
v.r.gvaim הנפשות של
לוגו מונפש של SENKLER
homertov
n1retouch הנפשות של
הנשות otus
integritive
לוגו מונפש של רב יוסף
לוגו מונפש של SENKLER
upvertise

עיצוב לוגו בראשון לציון

דילוג לתוכן