נוכחות דיגיטלית של העסק

 

נוכחות דיגיטלית של העסק

נוכחות דיגיטלית של העסק זה דבר הכרחי היום. במאמר זה אתם תקראו למה.

כאשר מישהו פונה אליכם עם הצעה של איזה שהוא שירות (שנשמע לכם מעניין) מה דבר ראשון שאתם עושים? אתם הולכים לחפש עליו באינטרנט. זה קורה אוטומטי. ומה קורה שאתם לא מוצאים כלום על העסק הזה? לא אתר ולא עמוד פייסבוק. ישר נראה לכם שמשהו מוזר קורה פה. זה נראה חובבני. זה משדר חוסר אמינות.
אבל שאתם מחפשים את העסק באינטרנט ומוצאים עליו גם אתר יפה שעוצב בצורה מקצועית. גם עמוד פייסבוק עסקי עם תכנים מתחדשים כל הזמן. גם עמוד אינסטגרם. והכל עוצב באותו סגנון. אותה שפה עיצובית. זה משדר שבעל העסק השקיע במותג שלו ושם שלו יקר לו. גם זה משדר שהוא מכבד את הלקוח. זה משדר אמינות. לכן הנוכחות דיגיטלית זה דבר הכרחי היום לכל עסק. לא משנה מתחיל או עסק שקיים הרבה שנים בשוק.
נכון לעסק מתחיל לא תמיד יש תקציב לבנות אתר או לעזר בשירותים מקצועיים של חברות פרסום. אבל תמיד אפשר להתחיל מעמוד העסקי בפייסבוק או עמוד באינסטגרם. דרך אגב חברתינו מתעסקת גם עיצוב פוסטים, קאברים וקידום של רשתות חברתיות. אנחנו מעצבים גם פוסטים מונפשים שנראים ברמה אחרת. תמיד אפשר לפנות אלינו לשיחת ייעוץ חינם ואחרי תשאול קצר נבנה לכם תוכנית מתאימה בדיוק עבורכם.

דילוג לתוכן