מה זה המיתוג

מה זה המיתוג בעצם

מה זה המיתוג בעצם ולמה צריך להשקיע בזה?!
מיתוג זה – יכולת להטמיע עקרונות וערכים של המותג בתת מודע של הלקוח באמצעות תקשורת חזותית במקרה שלנו.
המיתוג – זה זה תהליך של 4 שלבים:

  1. עטיפה יפה
  2. חוויה
  3. הבטחה
  4. ביטחון

עטיפה יפה

כל מוצר או חברה שרוצים לייצג את עצמם בצורה מכובדת חייבים מיתוג מקצועי ומסודר. לוגו מקצועי, פאטרנים, פונטים, צבעים בהתאם לקו העיצובי של המותג שמשדר מסר מסוים. בקיצור- עטיפה יפה. כשהלקוח רואה שבמוצר השקיעו, סיכויים שהוא יבחר במוצר הזה גדלים משמעותית.

חוויה

בעידן שלנו יש שפע של אינפורמציה, שפע של שירותים ומוצרים שבן אדם יכול לרכוש. כאשר הלקוח בוחר באיזה חולצה או פלאפון לקנות הוא בעצם קונה חוויה.
חולצת Castro או Tommy Hilfiger ישרתו את בעליהם, אבל חוץ מההבדל במחיר כל אחת תגרום לחוות חוויה שונה. אם אתה רוצה לשדר עושר והצלחה אתה קונה את Tommy Hilfiger. ואם אתה רוצה להרגיש שקנית חולצה אופנתית תמורת סכום כסף שפוי אתה קונה את Castro. אותו הדבר אם נשווה את הטלפון סלולרי של Apple וXiaomi. לא בהכרח Xiaomi פחות טוב או מהיר, פשוט אם אתה רוצה לחוות הרגשה של סטטוס אתה בוחר בapple.

הבטחה וביטחון

חברות ענקיות הוכיחו את עצמם והמיתוג בשבילם זה הבטחה. בן אדם שקונה את הסוכר של חברת "שופרסל" יכול להיות רגוע כי הוא קונה בשופרסל כבר 15שנים. משפחה שקונה שואב אבק של "Xiaomi" בטוחים שהם קונים מוצר איכותי במחיר שפוי בגלל שxiaomi הטמיעו את זה בתת מודע שלהם מניסיון העבר של הפלאפונים זולים ואיכותיים.
חשוב לדעת לאיזה קהל יעד אתם מכוונים, איזה חוויה אתם רוצים לספק ללקוח ואיזה מסר אתם רוצים לשדר בעזרת המיתוג. שירות טוב שממותג נכון פשוט חייב להצליח.

דילוג לתוכן